Is dit herkenbaar?

U stapt net in de douche, even snel uw haren wassen, is de shampoo op!
aangezien dit geen “alledaags” product is wordt het bij het eerste bezoek aan de drogist, kapsalon of supermarkt weer vergeten.
Dan maar terug naar de winkel, parkeren, winkel in, winkel uit…
Dit was voor ons erg herkenbaar en daarom kom Health & Wellness Shop met een product abonnement. Het werkt net zo eenvoudig als het klinkt.

bij een groot aantal producten in onze shop kunt u aangeven met welke frequentie u het gekozen product wilt ontvangen. Wij zorgen er dan voor dat u precies op tijd een nieuwe fles shampoo ontvangt of dat uw scheermesjes worden aangevuld en zorgen ervoor dat uw favoriete verzorgings-product er op tijd is zodat u nooit meer misgrijpt.
U hoeft daar zelf niets voor te doen!

Meer vragen? Hieronder treft u nog meer informatie aan.


Kan ik elk product bestellen als “abonnement”?

Health & Wellness Shop levert c.a. 80% van de producten als “abonnements-product”. Zo is het niet mogelijk om bijvoorbeeld zonbeschermings-producten als frequente levering te bestellen omdat levering van dit product aan een seizoen is gebonden. U gebruikt in de regel niet wekelijks of maandelijks dezelfde hoeveelheid zonnebrand. Mocht dit wel zo zijn dan voegen we dit natuurlijk graag voor u toe op uw persoonlijke bestellijst. Hiervoor kunt u een e-mail sturen aan onze customer service.

Hoe weet ik welke producten in mijn “abonnement” zitten?

Dat is eenvoudig. Bij elke bestelling ontvangt u een totaal overzicht met alle “abonnementsproducten” en de leveringsfrequentie die we voor u hebben genoteerd.
Wenst u deze aan te passen omdat er voldoende voorraad is of omdat u een ander product wenst te gebruiken, dan kunt u dat eenvoudig opgeven via e-mail of via het formulier “frequentie aanpassingen”. Wij houden dan rekening met de wijziging bij uw eerstvolgende bestelling.

Kan ik producten toevoegen?

Natuurlijk kan dat. Daarvoor hoeft u enkel maar het gewenste product via de shop te bestellen met een aangepaste leveringstijd. Wij zorgen ervoor dat uw pakket wordt uitgebreid.

Hoe beëindig ik mijn abonnement?

U kunt u via het formulier “frequentieaanpassing” alle producten op “eenmalig” zetten.
Dan ontvangt u ook nog maar 1x een laatste zending. Daarna stopt het abonnement vanzelf tot u weer een bestelling plaatst natuurlijk.

Hoe kan ik de eerstvolgende levering sneller of later laten komen?

Dat kan. Ook hiervoor gaat u naar het formulier voor de frequentie aanpassing. Per product kunt u hier aangeven wanneer (met welke regelmaat) u de producten wilt ontvangen. We Houden rekening met uw wensen bij de eerst volgende levering. Zorg er wel voor dat dit binnen 5 werkdagen wordt gedaan voordat de nieuwe bestelling wordt geleverd, anders is deze voor ons niet meer te verwerken.

Hoe kan ik de producten betalen?

Bij de eerste levering die u ontvangt geeft u bij het afrekenen aan hoe de producten worden voldaan. Immers, u bent niet verplicht een abonnement af te sluiten.
Bij onze shop kunt u kiezen voor iedere gewenste betaalmethode zoals iDeal, directe overboeking en veel meer mogelijkheden. Betalingen worden door onze betaalpartner Sisow snel en safe geregeld.
Zodra we de eerste order en betaling van u hebben ontvangen zorgen voor de verzending van het pakket.

Kiest u voor een abonnement, dan kiest u tevens voor een betaalmethode voor de eerste bestelling. Voor alle vervolgleveringen sturen we u een factuur per e-mail met betaalbutton voor iDeal.
Facturen moeten binnen 7 dagen worden voldaan na levering van het pakket.

Wie levert de producten?

Hiervoor hebben we een contract met TPG post en andere pakketleveranciers.

In de regel zal de post uw pakketje bij u thuis, of op het aangegeven adres aanbieden. Mocht u niet thuis zijn dan laten we het pakket achter bij de buren of proberen we de dag daarna als nog het pakket aan te bieden. U kunt ook kiezen voor het afleveren op een TPG ophaalpunt bij u in de buurt. Kijk hiervoor op de site van TPG post.

Niets ontvangen?

Neem dan contact op met de Customer Service.
Alle pakketten worden door ons inclusief Track & Trace code verzonden. Deze kunt u opvragen via customerservice@hwco.nl onder uw naam en ordernummer.

 

Kan ik producten terugsturen?

Ja, in Nederland geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Dit is uitsluitend geldig voor uw eerste zending of producten die u als “eenmalig” hebt ontvangen. De z.g. “abonnements-porducten” vallen hier niet onder. Om een product retour te sturen ontvangt u van onze customer service een “retourcode” waaronder een product retour gezonden kan worden. Als u een product terug stuurt dan moet het betreffende pakket of product ongeopend, in de originele verpakking worden verzonden, voorzien van het retournummer dat u via de customer service ontvangt. Kosten voor retour zijn voor uw rekening.

Na het ontvangen en controle van de producten zorgen we voor een (deel)betaling binnen 14 dagen na retour of een creditnota (abonnement-producten).

 

 

Wat te doen bij een beschadigd product of pakket?

We verpakken de producten met de grootst mogelijke zorg. Toch kan het voorkomen dat een verpakking door een val of (te) ruwe behandeling van de transporteur schade oploopt.
Neem contact op met de customer service via e-mail en voeg foto’s bij van het ontvangen pakket en/of beschadigde producten. U ontvangt van ons een vervangend product en overleggen met u of de beschadigde artikelen of pakket aan ons retour kan worden geleverd.

Andere verpakking.

Het kan voorkomen dat onze leveranciers in de loop van de tijd verpakkingen aanpassen.
We proberen natuurlijk zo goed mogelijk onze site up-to-date te houden en de juiste informatie te verstrekken maar soms lopen we daarmee een beetje achter. Wees gerust, uw vertrouwde producten zijn nog steeds van topkwaliteit!

hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?

Hier is de afgelopen tijd heel veel aandacht voor en terecht.

Uw gegevens zijn bij ons in veilige handen. Gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het regelen van bestellingen, betalingen en aanbiedingen, enkel en alleen van Heath & Wellness Shop.
Natuurlijk kunt u aangeven geen mailing te willen ontvangen. hiervoor kunt u in de eerstvolgende nieuwsbrief aangeven dat u hiervoor wenst uit te schrijven.

Mist u echter wel de interessante nieuwe producten, aanbiedingen en koopjes…
Wenst u alleen onze nieuwsbrief te ontvangen, dan kunt u hiervoor inschrijven vie de link aan de onderzijde van deze pagina.

Ik heb een andere vraag…

Dan stuurt u een mail aan customerservice@hwco.nl 

We beloven u zo spoedig mogelijk te reageren op uw vraag.
In de regel doen we dit binnen 48 uur na het insturen van uw vraag.

Uw mening en vragen zijn belangrijk voor ons.
Daarom kan het zijn dat de door u gestelde vraag (anoniem) in deze FAQ kan opduiken.

 

Neem contact op.

Op dit moment zijn we er niet. Daarom kunt u via deze link een bericht achter laten. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.

Not readable? Change text. captcha txt
0